System półautonomicznego parkowania

System Easy Park Assist pomoże Ci zaparkować w każdym miejscu. System wykorzystuje 12 czujników do wykrywania i identyfikacji miejsc parkingowych i parkuje, w pełni kontrolując układ kierowniczy. Wszystko, co musisz robić, to kontrolować pracę pedałów i skrzyni biegów. Easy Park Assist wspiera parkowanie równoległe i prostopadłe, także na miejscach wyznaczonych ukośnie.

System kamer 360°

Ułatwia parkowanie i manewrowanie. Zainstalowane kamery tworzą obraz pojazdu i jego bezpośredniego otoczenia, który jest wyświetlany na ekranie systemu informacyjno-rozrywkowego. Dzięki podglądowi przestrzeni wokół samochodu parkowanie jest bardzo proste.

Tempomat adaptacyjny z funkcją Stop & Go*

Aktywny system wspomaga podążanie za pojazdem poprzedzającym z zachowaniem odpowiedniej odległości. Gdy nie wykrywa żadnego pojazdu, utrzymywana jest wstępnie ustawiona prędkość. Jeśli pojazd poprzedzający zwalnia i zatrzymuje się, system automatycznie uruchamia układ hamulcowy, aż do całkowitego zatrzymania.

*Funkcja Stop&GO dostępna tylko dla wersji F Hybrid.

System ostrzegający o niezamierzonym opuszczaniu pasa ruchu (LDW)

System identyfikuje linie oznakowania poziomego na drodze. Po przekroczeniu jednej z linii bez włączenia przez kierowcę kierunkowskazu, system ostrzeże kierowcę za pomocą wyczuwalnej reakcji kierownicy.

System utrzymywania na pasie ruchu (LKA)

Jeśli system utrzymywania na pasie ruchu (LKA) jest aktywny, po przekroczeniu jednej z linii bez włączenia przez kierowcę kierunkowskazu, kierowca jest nie tylko ostrzegany, ale system aktywnie koryguje pozycję układu kierowniczego, aby pomóc utrzymać się na pasie ruchu.

System ograniczający skutki kolizji czołowych [FCM]

System FCM monitoruje odległość od pojazdu do obiektu znajdującego się przed nim - samochodu, pieszego lub rowerzysty. Jeśli system wykryje ryzyko kolizji, na desce rozdzielczej pojawi się znak ostrzegawczy i emitowane jest ostrzeżenie dźwiękowe. Jeśli hamujesz, jednak nadal grozi kolizja, system zwiększa siłę hamowania. Jeśli w ogóle nie zahamujesz, system automatycznie załącza układ hamulcowy.

System ostrzegania przed ruchem poprzecznym z tyłu pojazdu [RCTA]

System został zaprojektowany, aby uświadamiał kierowcy o obecności pieszych, rowerów i samochodów, znajdujących się za samochodem, gdy włączony jest bieg wsteczny. Po wykryciu obiektu w każdym lusterku zewnętrznym pojawi się ikona ostrzegawcza. Podczas cofania, rozlega się ostrzeżenie dźwiękowe.

System monitorowania martwego pola w lusterkach zewnętrznych (BSW)

System BSW wykrywa obiekty (samochody, motocykle itp.) poruszające się w martwym polu widzenia kierowcy (do 5 m z tyłu i boków pojazdu). Jeśli system zidentyfikuje obiekt, dioda LED miga na lusterku zewnętrznym po odpowiedniej stronie pojazdu.