MI-PILOT

Jest system jazdy półautonomicznej. Rozwiązanie to wykorzystuje tempomat adaptacyjny (ACC) z funkcją Stop & Go oraz układ centrowania na pasie ruchu (LCA). Dzięki temu samochód jest w stanie zachować dystans do pojazdu poprzedzającego oraz utrzymać się na środku pasa ruchu.

Asystent bezpiecznego wysiadania [OSEA]

Wykorzystuje dwa tylne czujniki radarowe, omiatające obszar po bokach, które wykrywają pojazdy zbliżające się z tyłu. Wysiadający jest ostrzegany lampką w lusterku zewnętrznym po odpowiedniej stronie. Jeśli pojazd znajduje się bardzo blisko, w lusterku zapala się lampka, miga oświetlenie wnętrza w drzwiach, a w zestawie wskaźników pojawia się stosowny symbol.

Asystent utrzymywania pasa ruchu w sytuacjach niebezpiecznych [ELKA]

System ELKA, wykorzystujący kamery i radar, monitoruje trzy czynniki: pojazdy nadjeżdżające z przeciwka, które mogą spowodować kolizję, pojazdy już wyprzedzające, gdy kierowca ASX zamierza opuścić pas, a także prawdopodobieństwo zjechania pojazdu z drogi. W każdej z tych sytuacji system ELKA zareaguje działaniami korygującymi na układ kierowniczy.